جهت ارتباط با پشتیبانی تماس بگیرید
021-46810061

شوینده کرمی مناسب پوست دارای خشکی اگزومید سی گل ۲۰۰ میلی لیتر Seagull Eczomid Psoriasis Pain ۲۰۰ ml

(0)

تاریخ :بالای2سال

برند:
کشور تولید کننده:
snapppay
هر قسط با اسنپ‌پی: 33,500تومان
۴ قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.

Original price was: 179,000تومان.Current price is: 134,000تومان.

موجود در انبار

کارایی شوینده پوست خشک اگزومید سی گل

  • تقویت آبرسانی پوست: شوینده کرمی اگزومید سی گل با فرمولاسیون خاص خود، به تقویت آبرسانی پوست کمک می‌کند. این ویژگی باعث می‌شود تا پوست شما همیشه نرم و مرطوب بماند.
  • رفع خارش و خشکی پوست: این شوینده با ترکیبات موثر به سرعت خارش و خشکی پوست را کاهش می‌دهد. اگر پوستتان به دلیل خشکی دچار خارش و ناراحتی شده است، شوینده کرمی مناسب پوست دارای خشکی اگزومید سی گل می‌تواند برای شما کمک کننده باشد.
  • تامین رطوبت مورد نیاز لایه اپیدرم: شوینده کرمی مناسب پوست دارای خشکی اگزومید سی گل با تامین رطوبت مورد نیاز لایه اپیدرم پوست، به حفظ سلامت و شادابی پوست کمک می‌کند. این ویژگی باعث می‌شود که پوست شما همیشه تازه و با طراوت باقی بماند.
  • پیشگیری از تحریک پوستی: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول، پیشگیری از تحریک پوستی است. ترکیبات موجود در این شوینده به گونه‌ای طراحی شده‌اند که از تحریک و التهاب پوست پیشگیری نموده و پوست را تسکین می‌دهند.
  • مرطوب کننده و نرم کننده: شوینده کرمی اگزومید به عنوان یک مرطوب کننده قوی عمل می‌کند. این ویژگی باعث می‌شود پوست شما پس از هربار شستشو، نرم و لطیف باقی بماند.

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “شوینده کرمی مناسب پوست دارای خشکی اگزومید سی گل ۲۰۰ میلی لیتر Seagull Eczomid Psoriasis Pain ۲۰۰ ml”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در خبرنامه ما عضو شوید
با عضویت در خبرنامه، از آخرین مقالات داروئی و پزشکی با خبر شوید.