جهت ارتباط با پشتیبانی تماس بگیرید
021-46810061

اچ ام بی فرمولا کپس ترک نوتریشن 180 عددی Trec Nutrition HMB Formula Caps

(0)
برند:
کشور تولید کننده:
snapppay
هر قسط با اسنپ‌پی: 187,500تومان
۴ قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.
تاریخ انقضا: 2026/08/01(بیش از یک سال)

Original price was: 790,000تومان.Current price is: 750,000تومان.

موجود در انبار

ویژگی ها:

  • برای افراد فعال بدنی و ورزشکاران
  • دارای خواص آنتی کاتابولیک و آنابولیک قوی
  • کاهش بافت چربی در بدن
  • باعث تسریع ریکاوری پس از تمرین می شود

اچ ام بی فرمولا کپس ترک نوتریشن  Trec Nutrition HMB Formula Caps چیست؟

HMB برگرفته از لوسین، یک اسید آمینه و یک اسید چرب با زنجیره کوتاه است که دارای خواص آنتی کاتابولیک و آنابولیک قوی است. خواص آنابولیک تضمین می کند که افزایش توده عضلانی وجود دارد در حالی که خواص آنتی کاتابولیک تضمین می کند که عضله در طول فعالیت بدنی شدید از بین نمی رود. این به این دلیل است که پس از یک تمرین با شدت بالا، بدن انسان در حالت کاتابولیک قرار می گیرد که در آن پروتئین های عضلانی از بین می روند.

به همین دلیل است که HMB در بدن سنتز می شود. مکانیسم دفاعی در بدن HMB تولید می کند تا با کاتابولیسم که توده عضلانی را از بین می برد مبارزه کند. HMB مخفف بتا هیدروکسیل بتا متیل بوتیرات است.

HMB چگونه کار می کند؟

در حالی که از یک طرف توانایی بدن برای استخراج انرژی از بافت را افزایش می دهد و از طرف دیگر از تخریب پروتئین های ماهیچه ای جلوگیری می کند. بنابراین به کاهش بافت چربی در بدن نیز کمک می کند. HMB برای ورزشکارانی که درگیر تمرینات بدنی فشرده هستند و می خواهند توده عضلانی بدون چربی را افزایش دهند بسیار مفید است. مکمل HMB در بدن باعث تسریع ریکاوری پس از تمرین می شود، همچنین سرعت استفاده از پروتئین را در بدن افزایش می دهد و بدن را برای رشد عضلات تحریک می کند و در نتیجه توده عضلانی نیز به دست می آورد. بسیاری از مردم در حالی که شیک پروتئینی خود را مصرف می کنند HMB مصرف می کنند، که در نتیجه قدرت و نیرو نیز افزایش می یابد.

یکی دیگر از مزایای مهم این مکمل این است که برخلاف بسیاری از محصولات دیگر که ممکن است عوارض جانبی خاص خود را داشته باشند، راهی ایمن و کارآمد برای به دست آوردن توده عضلانی بدون چربی است. مزایای این محصول به خوبی مستند شده است که آن را به مراتب ایمن تر و مفیدتر می کند.

طریقه مصرف اچ ام بی فرمولا کپس ترک نوتریشن  Trec Nutrition HMB Formula Caps

یک وعده از محصول (2 کپسول) را با 300 میلی لیتر آب بشویید. بسته به نیازتان، ۲ تا ۳ وعده در روز مصرف کنید. در روزهایی که تمرین می کنید: اولین وعده – 30 دقیقه قبل از اولین وعده غذایی، وعده دوم  بلافاصله بعد از تمرین، سومین وعده  قبل از خواب مصرف شود.

در روزهایی که تمرین نمی کنید اولین وعده 30 دقیقه. قبل از اولین وعده غذایی، وعده دوم 30 دقیقه قبل از وعده غذایی اصلی، سومین وعده قبل از خواب مصرف شود.

مواد تشکیل دهنده

بتا هیدروکسی بتا متیل بوتیرات کلسیم (81%). پوسته کپسول (ژلاتین، رنگ – دی اکسید تیتانیوم)؛ نمک منیزیم اسیدهای چرب.

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “اچ ام بی فرمولا کپس ترک نوتریشن 180 عددی Trec Nutrition HMB Formula Caps”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در خبرنامه ما عضو شوید
با عضویت در خبرنامه، از آخرین مقالات داروئی و پزشکی با خبر شوید.