جهت ارتباط با پشتیبانی تماس بگیرید
021-46810061

پودر پروتئین وی 100 گلد کر لاین ترک نوتریشن 1500 گرم + پودر کراتین مونوهیدرات نید نوتریشن 300 گرم (هدیه)

(0)

تاریخ انقضاء: بالای یکسال

برند:
کشور تولید کننده:
snapppay
هر قسط با اسنپ‌پی: 722,875تومان
۴ قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.
تاریخ انقضا: 2025/01/01(بیش از سه ماه)

Original price was: 2,910,000تومان.Current price is: 2,891,500تومان.

فقط 1 عدد در انبار موجود است

معرفی پودر پروتئین وی 100 گلد کر لاین ترک نوتریشن 1500 گرم

پودر پروتئین وی 100 گلد کر لاین ترک نوتریشن 1500 گرم یک مکمل ورزشی مناسب با طعمی لذت بخش و بی نظیر است که می تواند یک منبع کامل برای تامین پروتئین مورد نظر شما باشد.
پروتئین ها موجب انتقال سریع تر مواد مورد نیاز بدن مانند: ویتامین ها، مواد معدنی، قند، کلسترول و غیره هستند که وجود آن ها برای بدن بسیار لازم و ضروری است و موجب بهبود کار کرد بدن و حفظ سلامتی آن می شوند.
وجود مقدار کافی پروتئین و تامین نیاز روزانه بدن به آن، فواید بسیاری از جمله تامین انرژی و رفع ضعف و خستگی را برای بدن به دنبال خواهد داشت.
پودر پروتئین وی 100 گلد کر لاین ترک نوتریشن 1500 گرم یک مکمل ورزشی فوق العاده است که می تواند به راحتی نیاز بدن افراد ورزشکار به پروتئین را رفع کند. این پودر حاوی مقدار کافی پروتئین ایزوله شده، هیدرولیز شده و کنسانتره است. مصرف این مکمل می تواند نیاز بدن شما را به آمینو اسیدهای ضروری (آمینو اسید هایی که بدن قادر به ساخت و تامین آن ها نیست) رفع کند.
ورزشکارانی که روزانه تمرینات ورزشی سنگین انجام می دهند، زمانی که در دوره رژیم و یا کات قرار می گیرند به سرعت حجم عضلانی و توده بدنی خود را از دست می دهند اما مصرف مداوم و منظم پودر پروتئین وی 100 گلد کر لاین ترک نوتریشن 1500 گرم به حفظ توده عضلانی در این افراد بسیار حائزه اهمیت است.
مصرف این پودر به دلیل افزایش انرژی و رفع ضعف و کسلی می تواند یک انتخاب عالی برای شروع یک روز پر مشغله و پر کار باشد.
زمانی که از یک مکمل ورزشی مناسب استفاده می کنید، بدن شما پس از انجام تمرینات سنگین ورزشی با سرعت بیشتری ریکاوری شده و کمتر دچار خستگی عضلانی خواهید شد.
مکمل های ورزشی به دلیل تامین پروتئین و مواد مغذی موجود در ترکیبات خود موجب تقویت عضلات شما شده و از آسیب پذیری آن ها جلوگیری می کنند، لازم به ذکر است اکثر مکمل های تایید شده موجود در بازار موجب بازسازی سریع تر عضلات آسیب دیده شما می شود.
پودر پروتئین وی 100 گلد کر لاین ترک نوتریشن 1500 گرم با توجه به ترکیبات و ساختار خود سیستم ایمنی بدن شما را تقویت کرده و از ایجاد گرفتگی عضلانی و بیماری های مزمن جلوگیری میکنند.
این پودر بسیار مفید بوده و شما می توانید آن را برای کمک به تقویت بدن افراد میانسال خانواده خود تهیه کنید، زیرا افزایش سن موجب کاهش جذب مواد مورد نیاز بدن از طریق مواد خوراکی مصرفی شما می شود.
مصرف این مکمل برای افرادی که از رژیم غذایی خاصی مانند گیاهخواری استفاده می کنند بسیار مفید بوده و می تواند نیاز این افراد را به پروتئین بطور کامل برطرف کند.

 

جدول ترکیبات پودر پروتیین وی ۱۰۰ گلد کر لاین ترک

ترکیبات ۱۰۰ گرم ۹۰ گرم ۳۰ گرم
انرژی ۱۵۲۵kl ۱۳۷۳kl ۴۵۸kl
اسیدهای چرب اشباع شده ۱,۸۳g ۱,۶۵g ۰,۵۵g
کربوهیدرات ۶,۶۱g ۵,۹۵g ۱,۹۸g
شکر ۶,۴۱g ۵,۷۷g ۱,۹۲g
پروتئین ۷۵,۵g ۶۷,۹۵g ۲۲,۶۵g
نمک ۰,۳۵g ۰,۳۱g ۰,۱۰g
پروتئین کنسانتره، پروتین ایزوله، پروتین هیدرولیزه ۹۵,۵۱g ۸۵,۹۶g ۲۸,۶۵g

*نیاز مصرف روزانه از طرف شرکت سازنده مشخص نشده است.

**درصد مصرف روزانه از طرف شرکت سازنده مشخص نشده است.

g = گرم  /  mg = میلی گرم  /  µg یا mcg = میکروگرم  /  IU = واحد بین المللی

 

معرفی پودر کراتین مونوهیدرات نید نوتریشن 300 گرم

پودر کراتین مونوهیدرات نید نوتریشن یک مکمل ورزشی است که استفاده از آن می‌تواند در تقویت عملکرد ورزشی و بهبود سلامتی عضلات کمک کند. کراتین مونوهیدرات به صورت طبیعی در بدن تولید می‌شود و نقش مهمی در تولید انرژی عضلات دارد. با این حال، برخی افراد به خصوص در صورت داشتن برنامه ورزشی سنگین، ممکن است نیاز داشته باشند تا از مکمل کراتین استفاده کنند تا عملکرد و قدرت ورزشی خود را بهبود بخشند.

در ورزش‌های با شدت بالا، کراتین نقش مهمی در افزایش ذخایر فسفوکراتین در عضلات دارد. سپس مقادیر اضافی کراتین به منظور تولید بیشتر ATP (adenosine triphosphate) که منبع اصلی انرژی برای فعالیت‌های ورزشی با شدت بالا است، مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین، استفاده از مکمل کراتین می‌تواند به تأخیر افتادن خستگی عضلانی و افزایش قدرت و استقامت در ورزش‌های شدید کمک کند.

علاوه بر اثرات ورزشی، کراتین نیز ارتباطی با سلامتی مغز و درمان بیماری‌های عصبی دارد. تحقیقات نشان داده است که استفاده از کراتین می‌تواند بهبود علائم بیماری‌های مغزی مانند آلزایمر، سکته مغزی و آسیب مغزی را تسریع کند. با این حال، برای این کار نیاز به بررسی‌های بیشتر و دقیق‌تر در زمینه تأثیر کراتین بر روی این بیماری‌ها وجود دارد.

 

جدول ترکیبات کراتین مونوهیدرات نید نوتریشن 300 گرم

ترکیبات مقدار در هر وعده روزانه درصد نیاز مصرف روزانه
کراتین مونوهیدرات ۵g **

*نیاز مصرف روزانه از طرف شرکت سازنده مشخص نشده است.

**درصد مصرف روزانه از طرف شرکت سازنده مشخص نشده است.

g = گرم  /  mg = میلی گرم  /  µg یا mcg = میکروگرم  /  IU = واحد بین المللی

 

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “پودر پروتئین وی 100 گلد کر لاین ترک نوتریشن 1500 گرم + پودر کراتین مونوهیدرات نید نوتریشن 300 گرم (هدیه)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در خبرنامه ما عضو شوید
با عضویت در خبرنامه، از آخرین مقالات داروئی و پزشکی با خبر شوید.