خرید اقساطی با اسنپ پی
جهت ارتباط با پشتیبانی تماس بگیرید
021-46810061

کرم آنتی اکسیدان صورت حاوی ویتامین C ورونیک

(0)
برند: ورونیک (Veronique)
کشور تولید کننده: ایران

در انبار موجود نمی باشد

معرفی کرم آنتی اکسیدان صورت حاوی ویتامین C ورونیک

قطعا زیبایی ظاهری در روابط اجتماعی و اعتماد بنفس شما تاثیر بسزایی دارد، همچنین در روابط اجتماعی روزمره اولین ویژگی که از شما دیده می شود سلامت و زیبایی پوست صورت شماست. پوست صورت یکی از حساس ترین و مهم ترین عضوهای بدن ماست که باید در مراقب از این عضو حساس بسیار احتیاط کنیم.
یکی از راه های مراقب از سلامت و زیبایی پوست صورت استفاده از کرم های حاوی ویتامین ها و پروتئین های مفید برای پوست است که از جمله این مواد مغذی می توان به ویتامین c، کلاژن و روغن آرگان اشاره کرد.
پیشنهاد امروز ما برای سلامت و جوانی هر چه بیشتر پوست شما استفاده از کرم آنتی اکسیدان صورت حاوی ویتامین C ورونیک است، که در ادامه از اثرات و ویژگی های برتر و منحصربفرد این کرم صحبت خواهیم کرد.

نگاهی بر ویژگی های کرم آنتی اکسیدان صورت حاوی ویتامین C ورونیک

کرم آنتی اکسیدان صورت حاوی ویتامین C ورونیک یک کرم مغذی و کامل برای مراقبت از پوست شماست که با داشتن و استفاده مداوم از آن میتوانید سایر کرم ها را کنار بگذارید و زیبایی پوست خود را با این کرم تجربه کنید.
این کرم آنتی اکسیدان به دلیل داشتن ویتامین C باعث ترشح مهم ترین پروتئین پوست یعنی کلاژن میشود، کلاژن موجود در پوست باعث احیا پوست شده، لکه های پوستی شما را کاهش میدهد و در نتیجه باعث یکدست شدن رنگ پوست شما می شود. همچنین این پروتئین به دلیل سلول سازی موجب سفتی پوست شده و صورت شما را از شلی و افتادگی نجات میدهد.
این کرم به دلیل داشتن روغن آرگان موجود در ترکیبات خود پوست شما را صاف و روشن می کند، و با پاکسازی منافذ باز پوست شما طراوت را برای شما به ارمغان می آورد.
این کرم به دلیل خاصیت آنتی اکسیدانی خود از بیماری هایی مثل سرطان پوست جلوگیری کرده و سلامت پوست شما را تضمین میکند. برای بهره مندی از این مزایا فقط کافی است این کرم را سفارش داده و مصرف کنید.

 

وزن

۶۳ g

ابعاد

۵ × ۴ × ۱۶ cm

کارایی

روشن کننده, ضد لک

نوع پوست

انواع پوست

فرم محصول

کرم

مقدار

۴۰ میلی لیتر

نوع محفظه

تیوب

جنس محفظه

پلاستیکی

کشور تولید‎کننده

ایران

شرکت تولید‎کننده

آرایشی و بهداشتی الهی, به سفارش شرکت آریا زیبا سلامت

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کرم آنتی اکسیدان صورت حاوی ویتامین C ورونیک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در خبرنامه ما عضو شوید
با عضویت در خبرنامه، از آخرین مقالات داروئی و پزشکی با خبر شوید.