جهت ارتباط با پشتیبانی تماس بگیرید
021-46810061

شامپو مو مغذی کراتینه اریکه

(0)
برند: اریکه (Erikeh)
کشور تولید کننده: ایران
دسته:

در انبار موجود نمی باشد

شامپو مو مغذی کراتینه اریکه

اگر می خواهید موهای خود را کراتینه کنید اما وقت لازم را برای رفتن به آرایشگاه را ندارید، بهتر است از شامپوهایی که حاوی کراتین هستند، استفاده کنید. کراتین به کار رفته در شامپوهای کراتینه به دلیل شباهت کراتین انسان و حیوانات از نوع حیوانی است و از گیاهان استخراج نشده است. بهترین شامپو کراتینه موجود در بازار شامپو مو مغذی کراتینه اریکه است. این شامپو به علت دارا بودن ترکیبات کراتینه موهای شما را کراتینه می‌کند و در هر بار استفاده از آن این ویژگی تثبیت شده و از بین نمی‌رود. این محصول حاوی ترکیباتی است که موجب حفظ رطوبت و چربی مو می شوند. در نتیجه خشکی موهایتان را رفع کرده و از وز شدن مو و گره خوردن مو جلوگیری می‌کند. بنابراین باعث تسهیل در شانه کردن موهایتان می‌شود‌. به این علت که این شامپو فاقد سولفات است، با استفاده از آن شاهد ماندگاری بیشتر رنگ موی خود و ترکیبات کراتینه خواهید بود. اگر پوست سر شما حساس است این محصول برای شما ایده آل خواهد بود و سلامتی و استحکام موهایتان را حفظ می کند. همچنین به علت ترکیبات کراتینه موجود در آن، تار‌های مو بازسازی و ترمیم می‌شوند. این محصول حاوی روغن کرچک و د پانتول است که به خاطر داشتن این ترکیبات فوق العاده دارای خاصیت آنتی باکتریایی و ضد قارچی هستند و از پوسته پوسته شدن پوست سر و شوره سر جلوگیری می‌کند.

ویژگی ها و خواص شامپو مو مغذی کراتینه اریکه

این شامپو حاوی ترکیباتی است که از موهایتان در برابر عوامل مختلف محیطی همچون آلودگی و دود و اشعه‌های مضر نور خورشید محافظت فوق العاده‌ای می‌کند.
این شامپو فرموله شده توسط شرکتی فرانسوی است و از بهترین و با کیفیت ترین محصولات مراقبت از مو به شمار می‌آید.
این محصول حاوی مواد مغذی است که تارهای سوخته و آسیب دیده مو را ترمیم می‌کند و موجب برطرف شدن کدری موها و افزایش ضخامت رشته‌های مو و درخشان و براق شدن موها می‌شود.
این شامپو باعث تثبیت رنگ مو می‌شود و طول عمر کراتینه موها و رنگ مو را افزایش می‌دهد.

تاثیرات روغن کرچک موجود در شامپو مو مغذی کراتینه اریکه بر مو

یکی از ترکیبات فوق العاده این شامپو روغن کرچک می‌باشد. این روغن منحصر به فرد از موهایتان محافظت کامل می‌کند و مشکلاتی همچون شوره سر و عفونت‌های فولیکولیت را رفع می‌کند. این شامپو به دلیل دارا بودن این روغن در ترکیبات خود خاصیت آنتی باکتریایی و ضد قارچی دارد.

 

 

 

وزن

۲۵۶ g

ابعاد

۷ × ۴ × ۱۹ cm

فرم محصول

شامپو

رده سنی

بزرگسالان

جنسیت

اقایان, خانم ها

مقدار

۲۰۰ میلی لیتر

نوع محفظه

بطری

جنس محفظه

پلاستیکی

کشور تولید‎کننده

ایران

شرکت تولید‎کننده

آریا شیک منطقه آزاد قشم, به سفارش شرکت آریا زیبا سلامت

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “شامپو مو مغذی کراتینه اریکه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در خبرنامه ما عضو شوید
با عضویت در خبرنامه، از آخرین مقالات داروئی و پزشکی با خبر شوید.