خرید اقساطی با اسنپ پی
جهت ارتباط با پشتیبانی تماس بگیرید
021-46810061

کرم روشن کننده ساین دیکالر ساین اسکین

(0)
برند: ساین اسکین (Syn Skin)
کشور تولید کننده: ایران
دسته:
تاریخ انقضا: 2027/01/03(بیش از دو سال)

در انبار موجود نمی باشد

کرم روشن کننده ساین دیکالر ساین اسکین

کرم روشن کننده ساین دیکالر ساین اسکین محصولی جهت استفاده افرادی است که به دلایل مختلف به مرور زمان رنگ پوستشان تیره شده است. اصلی‌ترین رنگدانه موجود در پوست، ملانین است. اگر میزان ملانین در پوست از حد نرمال بیشتر شود، رنگ پوست تیره خواهد شد.
کرم روشن کننده ساین دیکالر ساین اسکین طی فرایندهایی از افزایش غیرطبیعی ملانین در لایه‌های پوست جلوگیری خواهد کرد و موجب روشن سازی پوست صورت می‌شود.

ترکیبات تشکیل دهنده کرم روشن کننده ساین دیکالر ساین اسکین

کرم روشن کننده ساین دیکالر ساین اسکین بیشتر از موادی که منشا گیاهی دارند ساخته شده است. ماننده عصاره شیرین بیان، آمیتوز، عصاره گل میمون، عصاره بید کانادایی، آلوئه را، روغن زیتون و…
مجموعه این ترکیبات روشن سازی پوست را موجب می‌شود. همچنین ترکیباتی همچون روغن زیتون و آلوئه را همواره به عنوان محصولات ارزشمند جهت تقویت پوست و مو به کار گرفته می‌شوند.

خاصیت آبرسانی کرم روشن کننده ساین دیکالر ساین اسکین

خاصیت روشن کنندگی، تنها ویژگی این محصول ارزشمند نیست. بلکه خواص دیگری همچون مرطوب کنندگی و تامین آب مورد پوست را نیز دارد.
کرم روشن کننده ساین دیکالر ساین اسکین با بافت سبکی که دارد به راحتی جذب پوست می‌شود و تا لایه‌های عمیق پوست نفوذ می‌کند. سپس با ترکیبات آبرسانی که در ساختار خود دارد ( مانند آلوئه را) پوست را تغذیه و آبرسانی خواهد کرد.
وجود ویتامین ث: مهمترین ویتامینی است که در سلامت پوست و مو توصیه می‌شود. ویتامین ث در کرم روشن کننده ساین دیکالر ساین اسکین مورد استفاده قرار گرفته شده است.
چه کسانی باید از این کرم استفاده کنند؟ افرادی که بر روی پوست صورت یا سایر قسمت‌های بدن مانند شانه، سینه و… دارای کک و مک هستند، افرادی که پوستشان دچار آفتاب سوختگی در طولانی مدت شده، افرادی که اثرات زخم و اسکار بر روی پوست خود دارند و همچنین افرادی که جای جوش یا سوختگی روی صورت خود دارند جهت ترمیم می‌توانند از این محصول استفاده کنند.

ویژگی‌ها و خواص کرم روشن کننده ساین دیکالر ساین اسکین

کرم روشن کننده ساین دیکالر ساین اسکین موجب شفاف سازی و روشن سازی پوست صورت و پوست سایر قسمت‌های بدن خواهد شد. در این محصول مواد معدنی و ویتامین‌هایی همچون ویتامین ث بکار رفته است که باعث پاک شدن و از بین رفتن لک صورت و همچنین کک و مک صورت خواهد شد.
با تداوم مصرف کرم روشن کننده ساین دیکالر ساین اسکین پوستی شاداب و درخشان را تجربه خواهید کرد.

 

زمان مصرف

روزانه

کارایی

روشن کننده

ماده شاخص

آمیتوز

نوع پوست

انواع پوست

ویتامین ها

c

فرم محصول

کرم

رده سنی

بزرگسالان

مقدار

۴۰ میلی لیتر

عصاره

گل میمون

جنس محفظه

پلاستیکی

کشور تولید‎کننده

ایران

شرکت تولید‎کننده

ایران آوندفر

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کرم روشن کننده ساین دیکالر ساین اسکین”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در خبرنامه ما عضو شوید
با عضویت در خبرنامه، از آخرین مقالات داروئی و پزشکی با خبر شوید.